مقالات

تریلی تراکتور | تریلی کشاورزی

تریلی تراکتور (دو چرخ| چهار چرخ| کفی)

تریلی های تراکتور( تریلی دو چرخ، تریلی چهار چرخ، کفی تریلی ) از جمله ادوات ماشین آلات مهمی هستند که در صنایع کشاورزی، دامداری، معدن، ساختمانی و غیره مورد استفاده قرار میگیرند. تریلرها با افزایش وزن و حجم محصول حمل و نقل محصولات را کارآمدتر کرده است. صنایع خم و برش مهدی با به کارگیری بهترین متخصاصان و طراحی و ساخت تریلی متناسب با نیاز مشتری توانسته است بیشترین رضایتمندی را در میان مشتران گرامی ایجاد نماید. و محصولی پرکاربرد، با کیفیت بالا و رعایت استاندارد ها و نکات ایمنی در اختیار مشتریان قرار بدهد.

تریلی های تراکتور دو چرخ و چهار چرخ تولیدی در صنایع خم و برش مهدی با رعایت تمامی نکات و دستورالعمل های مربوط به ایمنی ساخته می شود. ایمنی و کیفیت دستگاه ها به طور کامل توسط متخصصان این حوزه تایید شده است.

انواع تریلی تراکتور

صنایع خم و برش مهدی متناسب با نیاز مشتری انواع تریلی های کشاورزی را تولید می کند. اما در کل تریلی تراکتور شامل: تریلی دو چرخ (تک محور)، تریلی چهار چرخ (دو محور)، تریلی جفت چرخ (تک محور)، تریلی گلدانی (باغی)، کفی تریلی و غیره تقسیم بندی می شود. شما عزیزان می توانید در بخش محصولات همه تریلی های تولیدی این واحد را مشاهده کنید.

کدام نوع تریلی تراکتور(دو چرخ| چهار چرخ| کفی) برای مشتری مناسب تر است؟

تمام تلاش صنایع خم و برش مهدی تولید تریلی های باکیفیت و مقاوم است. زیرا رضایت مشتری از محصول برای ما در اولویت اول قرار دارد. این واحد تولید می تواند متناسب با نیاز مشتری تریلی های دو چرخ، چهار چرخ و کفی با دوام و با رعایت استاندارد طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد. اما نیاز است که قبل از طراحی حتما نوع بار و تناژی که مشتری برای تریلی مد نظر دارد را با کارشناسان ما در میان بگذارد.

حداکثر میزان بار قابل حمل با تریلی تراکتور

حداکثر میزان بار قابل حمل با تریلی دو چرخ ، چهار چرخ وکفی حتما باید توسط کارشناس تایید شود. بدین منظور این مجموعه تولیدی قبل از قبول سفارش ابتدا تمامی مشخصاتی که مشتریان گرامی برای تریلی تراکتور یا کفی تریلی مد نظر دارد را سوال کرده و متناسب با نیاز مشتری و تناژ مورد نیار تریلی را طراحی می کند. صنایع خم و برش مهدی با رعایت تمامی استانداردها بالا ترین کیفیت تریلی را در اختیار مشتری قرار می دهد. تریلی تراکتور تولیدی در صنایع خم و برش مهدی توان رقابت با تمام محصولات مشابه تولید شده در داخل و خارج از کشور را دارد.

تاییدیه مکانیزاسیون استاندارد کشوری تریلی تراکتور

براساس تعریف سند ملی توسعه مکانیزه کردن ادوات و قطعات کشاورزی و انتخاب دستگاه های مناسب و به کار گیری صحیح از آنها با رعایت قوانین و مقررات در نظر گرفته شده است. صنایع خم و برش مهدی با ارتقا کیفیت و بهره گیری از مهندین و تکنسین ها و تولید دستگاه های مدرن همچون تریلی دو چرخ، تریلی چهار چرخ و کفی قادر به رقابت با تمام محصولات مشابه داخلی و خارجی می باشد.

به همین دلیل صنایع خم و برش مهدی برای ایجاد حس اطمینان و راحتی مشتریان عزیز، با عقد مجوز های در نظر گرفته شده در وزارت صنعت و معدن توانسته استانداردهای لازم را برای محصولات خود ایجاد کند. و شما مشتریان عزیز می توانید تریلی های تراکتور را با وام جهاد کشاورزی نیز خریداری کنید.

با این وجود با تمامی اطمینانی که به خود داریم باز برای اینکه از قافله تکنولوژی عقب نمانیم تمامی سعی خود را می کنیم که هر لحظه یک گام به جلو برداریم، و رضایت مشتری و سلامت جامعه را در دستور کار خود قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *